Jeśli chcesz wypromować swoją firmę, to usiądź wygodnie i zabierz się za przeczytanie tego artykułu. Często nie mamy pomysłu na stworzenie reklamy dla swoich usług, czy produktów, a różnego rodzaju firmy proponują rozwiązania, które niekoniecznie mają sens, a raczej generują koszty.
Rozdawanie ulotek, tworzenie banerów, czy nawet filmów może i jest sensowne, ale klient jeśli nie otrzyma czegoś, co będzie mu regularnie przypominało o danej firmie, to może szybko o niej zapomnieć. Wiadomo, jeśli reklama jest chwytliwa albo ma w sobie coś, co sprawia, że nie jest łatwo o niej zapomnieć, to najprawdopodobniej kupisz sobie tym klienta. Jednakże jeśli jest ona taka, jak każda inna, to raczej niejedna osoba przejdzie obok niej obojętnie. Kiedy za to postarasz się i dasz potencjalnemu klientowi coś namacalnego, coś co nawet polubi, czy będzie mógł z tego skorzystać, to masz jak w banku, że nawet jeśli nie skorzysta z Twoich usług w najbliższym czasie, to kiedyś sobie przypomni o Twojej firmie i będzie wiedział do których drzwi pukać.
Warto coś dać, aby coś zyskać
Zatem, jedną z takich propozycji jest stworzenie produktu, który może i będzie podobny do tych, które znajdziesz na sklepowych półkach, ale pokaże potencjalnemu klientowi, że o niego zabiegasz, a co więcej – nie oszczędzasz na nim już na starcie. Takimi produktami być napoje reklamowe, które to może i w smaku często są takie, jak te sklepowe, ale to co je wyróżnia, to wyjątkowa etykieta. Wyjątkowa, bo ze znakiem Twojej firmy. A jeśli jeszcze zamieścisz na niej chwytliwy tekst, czy ciekawą grafikę, to już w ogóle – klient jest Twój.
To świetna alternatywa dla typowej reklamy, bo nie jest nudna, a do tego sprawi, że klient łatwiej zapamięta nazwę Twojej marki. W sumie to już nawet nie jest tak ważne, co reklamujesz, a to, że dajesz klientowi coś, co jest dla niego, a nie, że obiecujesz, że coś dostanie, a nawet nie ma tej pewności. Dlatego właśnie warto korzystać z mniej standardowych opcji reklamy, a jeśli nie od razu, to z czasem okaże się, że był to strzał w dziesiątkę.
Inaczej człowiek się czuje, kiedy nie musi za coś zapłacić, a dostaje to, a jeśli rozdasz takie napoje z nadrukiem logo w upalne dni, to i przyszły klient będzie Ci wdzięczny za możliwość ugaszenia pragnienia. Napoje reklamowe mogą nieraz przynieść więcej korzyści niż się spodziewasz, więc projektuj, zamawiaj i czekaj aż klienci będą walić do Twojej firmy drzwiami i oknami.